Kullanıcı Adı :
Şifre :
facebook ile bağlan

Galatasaraylı Dövme

> Galatasaraylı Dövme
Galatasaraylı Dövme
Merhaba arkadaşlar oyuna başlamak için herhangi bir butona basmanız gerekmemektedir. Oyundaki amaç Galatasaylı taraftarı dövüp sinir atmaktır. Sol tarafta gösterilen vuruş taktiklerinden birinin üstüne tıklamanız yeterlidir. Arkadaşlar lütfen ciddiye almayınız tamamen eğlence amaçlıdır. İyi eğlenceler..
  • Kategori : Komik Oyunlar
  • Oyun Etiketleri :
  • Gereksinim yok


gerek yok

terbiyesizlikte son moda onlieo

+56254

çok ezik galatasayar mk

OY OYUN YORUMCUSU

emir galatasaray piçsin sen

emir galatasaray

sıla baran sevişmenizmi çok iyi oluyo

emir galatasaray

bu oyunu oynayanın amına sokım

FB li

adama gıcık kaptım fb liyimde onu önle bir dövdümkİ ağlıyodu :dd

ayla

iyi

sude

öok iyi abi yaaaaa

sıla ve baran

çok iyi oluyo hahahaha

İsim :
Güvenlik kodu : Güvenlik kodu
Güvenlik kodunu girin:
Yorum yaz :

Benzer Oyunlar